BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 30, 2010

Mimpikan Zombie..mwahaha!!

Smalam aku mimpi aku d kejar dek zombie..aku tak tahu apa kejadahnya..mungkin dsebabkan aku dah lama tak main game Resident Evil kot..hak3!!pulak tue tak habis2 lagi game Resident Evil 4 aku main..hahaaa!!Yang ni lah yg aku blom habis main..hahaha..asyik mati kat umah buruk tue je..sbb zombie asyik serang tak henti2..
Aku suka budak Claire Redfield nie..hahaaa..aku rasa nak pgi smbong main game nie..tpi mcm mana nak lepas dri rumah tue ek??hmmmm....

2 comments:

::aMaD:: said...

apedaaa..bce doa sblm tdo tak?
aku ske gak RE.tp cte jala...hihi

Ayfa said...

hahaha..ye kot??haha..
tak brapa suka sngat lah citer RE..game lgie best..haha..tpi kalau citer zombie kmpg pisang..yg tue best..hahaha!!