BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 27, 2010

Jom tengok..

Korang prnah tgok movie nie tak??

Best siot citer nie..hahaha!!Heroin citer nie trmasok la c Bella yg blakon dlm Tasbih Cinta tue..Ayushita yg blakon dlm Me vs Higheels n Chelsea yg blakon dlm citer Pangeran Penggoda kat 8tv tue..tak jemu2 aku tgok movie nie..dahla c Dimas Beck tue hensem..tpi aku tak berapa nak minat kat Raffi Ahmad la..Lagi satu..korg prnah dgar lagu Jngan Bilang Tidak tak??Lgu tu slh satu soundtrack untk movie ni la..btw..mereka nie smua anak didikan Melly Goeslow..ada lagi satu movie best..Coklat Stroberi..hahaha..
Aku paling minat kat Nino Fernandez..
Sejak tgok dia dlm citer Jelita hari tue..hahaha!! Tapi citer nie lagi awal dri Jelita..Kisah tntang 2 org budak pmpuan yg mnyewa rumah dgn 2 org budak lelaki..mmg rugi kalau tak tgok citer nie..haha!! Dan ending citer nyer memang ada sikit tidak di jangka..hahahaha!!Jom pi tngok ramai2..hahaha!!

6 comments:

aisha wUtevA!! said...

ow. citer lama ke wayang??
besh ke??

tajuk citer2 nih mcm besh.
tengok la nnti, hiks~

Ayfa said...

citer lama la aisha..dah takde kat wyg lagi dah..

shahrinabd said...

mcm best je...

nini fernandez tu si erlangga ke? x kenal sbb xde bajoo..huhu

Ayfa said...

sharinabd..nino la..yup..erlangga la tue..haha..

~ ReD ~ said...

Dimas Beck tu kalau convert nama omputih.. jadik David Beckham kot..haha..

neway, salam singgah;)

Ayfa said...

~ReD~..salam..
asa nye tak kot..sbb David Beckham tue mlampau sngat hensemnya klau d bandingkan dgn Dimas Beck..ngehehe..