BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 5, 2010

Tak ku sangka..

Wor..sudah sekian lama aku tidak mg'update' blog nie..dlm ksibukan yg aku lalui,aku perasan la yg kbanyakkan remaja,trutamanya yg prempuan trgila2kan artis korea..Trutamanya Super Junior..(Atas,Dari kiri):Kangin,Kyuhyun,Hee Chul,Sung Min,Ye sung,Shi won..(Bawah,Dari kiri):Ki Bum,Hank Yung,Eun Hyuk,Ryeo wook,Lee Teuk,Dong Hae n Shin Dong

Aku mengaku yg aku pun minat kat artis korea nie..antaranya..



Big Bang..

2 P.M

2 A.M

Shinee


Tapi...yg best nye..tgah aku syok2 layan 'MukaBuku'..adalah kawan aku nie..lelaki's'..minat jugak kat artis korea nie..tpi artis pmpuanla..obses mngalahkan k'obses'san pmpuan kat artis lelaki..hahaha!!

SNSD a.k.a Girls Generation..

Trutama kat Gee Girls nie..hahaha!!!!Kalau pmpuan salu brangan yg artis korea nie balak diorang..blm tgok yg lelaki..2x5 je..hahahaha!!

9 comments:

zella y said...

suju mmg best!
;)

Ayfa said...

zella..yeah..mmg diorg best..hahaha!!suka tgok diorg mnari..hahaha!!

eNaSaN said...

salam ziaraH...



my fweN yg xbape remaja pOn suka banGet ..hik3

Ayfa said...

enasan,
ya ke??hmm..adik aku pun minat giler kat mereka..bru drjah4..lelaki..hahaha!!

shahrinabd said...

aku menyampah ngan artis korea..sebab aku tak secomey dorang. ngeh....ngeh...

Ayfa said...
This comment has been removed by the author.
Ayfa said...
This comment has been removed by the author.
Ayfa said...

shahrinabd..hahahaha!!ape la..hahaha!!

Redbloodsnow said...

dorg mmg best. muke sume cute miut :P