BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 1, 2010

*HIK*HIK*HIK*

Umur aku nak mencecah 18..tapi sepanjang 18 tahun ni..aku tak pernah menjejakkan kaki kat bumi Sunway Lagoon..hehe..bukan aku tak pernah pergi KL..pernah..tapi..masalahnya..setiap kali pergi Bandar Sunway..adik2 aku mesti nak pergi main ice-skating..aku pulak naik lenguh dah asyik tergelincir kat atas ais yg maha sejuk tu..tapi..tahun ni aku awal2 lagi dah buat aduan kat 'Big Boss' yg aku nak pergi Sunway Lagoon..hahahaha!!!Aku tak kira..aku mesti pergi jugak kat tempat keramat tue..asyik tengok budak2 kat tv tu jer yg enjoy2 kat Sunway Lagoon..aku pun nak jugak..(=.=') tak puas ati nie..hak3!! Tak sabar aku nak brangkat pergi ke KL mnggu depan..haha..ada lebih kurang sminggu lagi..(budak nie asyik lbih kurang semnggu je dri mnggu lepas..) tapi ni betul2 seminggu..ahahaa..



Here I Come!!!






Aku nak main gelongsor nie..hahahaha!!





Tapi..aku gerun nak naik rollercoster..Pirate ship..aku takut la..tapi 'Big Boss' mesti paksa aku main..sbb aku beriya2 yg nak prgi sini..hahaha..nasib..nasib...

3 comments:

gee muhammad said...

pegi sunway penah. sunway lagoon theme park xpenah. nangga jak. ahah.

Ayfa said...

gee..smalah kta..ku salu g sunway piramid jak..sunway lagoon x..hahaha!!

Kak Amy said...

just following u...jemput juga ke teratak amy ye...