BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 5, 2010

Setelah 18 tahun bersama....

Hahahaha..bunyi entry tak macam bunyi org berkapel..mungkin pulak org berkahwin..

Tapi..entry nie pasal kazen aku tersayang..6 bulan 20 hari selepas aku dilahirkan..tanggal 14 Mei 1992..seorang bayi perempuan bernama Amy Yasmin binti Roslan selamat dilahirkan..18 tahun kami membesar bersama..walaupun di zaman sekolah rendah aku dan dia tidak bersekolah di sekolah yg sama..kami tetap rapat sebagai sepupu..



Yasmin..yang berambut jugah sebelah aku..hehehe..(tapi aku suka nak picit pipi budak pakai baju merah belakang tue..)


Namun..zaman sekolah menengah..kami ditempatkan di sekolah yang sama..Kolej DPAH Abdillah Kuching Sarawak..semua bnda kami lakukan bersama..mendalami ilmu bola keranjang pun bersama-sama..hai..Yasmin..Yasmin..

Tak sangka kau dah nak pergi ke Labuan..jadi 'Merantau Warrior' di sana..haha..

Semalam aku pergi ke kenduri makan selamat Yasmin sempena pemrgiannya ke Labuan untuk mnyambung pembelajaran matrikulasi..aku plak masih dalam dilema..ada 4 hari lagi untuk aku menerima tawaran untuk ke UiTM Pulau Pinang..

Buat Amy Yasmin Tersayang..aku harap kau baca entry aku nie..



Tiap kali aku dga lagu nie..aku mesti terkenang kat Yasmin..air mata confirm mengalir..

3 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...adat la tu..tkkan selamanya akan bersama...

takpe..nnti2 pun boleh jumpa kan..dh tkmo sedih2 lagi.. :)

hope..ayfa pun akan happy macam yasmin juga..


jom ke APA KATA HATI pulak,
NOTA CINTA PART 6

Ayfa said...

btol tu kak..btw..thanx for the advise..hehe..dh tak sedeyh2 lagi skrang..tapi jeles la tgok kwn2 lain sebok2 masok u..huhu..

Jane salah parking said...

realx ar jgn sede2 k.
btw..penang best tau...hehe